0731396221,0722730713  |  Intrebari frecvente  |  Contacteaza-ne

Acces cont  |  Inregistrare  |  Istoric comenzi

  
  
  
  

Reclamatii

Deşi facem toate eforturile pentru a ne asigura că produsele achiziţionate de la noi sunt de cea mai bună calitate, se poate întâmpla ca produsele pe care le furnizăm să aibă, uneori, defecte. Desigur, nu este vina noastră - noi nu producem lentilele - dar, din păcate, defectele de fabricaţie sunt inevitabile. Cu toate acestea, puteţi conta pe noi, pentru că orice produs cu defect se va schimba. Dar, înainte de toate, trebuie să ne trimiteţi un email, o reclamaţie. Iată procedura:

  1. Reclamaţie - se trimite un email la lentileoriginale@yahoo.com - acest lucru trebuie făcut cu maxim două luni după descoperirea defectului. Vă rugăm să descrieţi exact care este problema.
  2. Veţi primi, apoi, un răspuns din partea noastră, probabil cu instrucţiuni suplimentare.
  3. După expertiza reclamaţiei, se emit concluziile cu privire la produsul respectiv şi, dacă acesta are defect din fabricaţie, noi vă vom returna banii în contul dvs. cât şi costurile de returnare a produsului defect.
  4. Procedura de reclamaţie durează, de obicei, între 7-14 zile.
  
  

  

Branduri

  



  

Aboneaza-te la newsletter

 
Vrei sa afli prin email despre reduceri si promotii? Aboneaza-te acum la newsletter si fii la curent cu tot ce e nou!





  



  
  

  

Marturiile clientilor

 

Buna ziua, Multumesc pentru aparatul Ilift, am fost foarte incantata si de cadoul oferit!!! Aparatul e super iar ca si pret nu gasesti...

Diana Popa

Vezi mai multe marturii