Reclamatii

Deşi facem toate eforturile pentru a ne asigura că produsele achiziţionate de la noi sunt de cea mai bună calitate, se poate întâmpla ca produsele pe care le furnizăm să aibă, uneori, defecte. Desigur, nu este vina noastră - noi nu producem lentilele - dar, din păcate, defectele de fabricaţie sunt inevitabile. Cu toate acestea, puteţi conta pe noi, pentru că orice produs cu defect se va schimba. Dar, înainte de toate, trebuie să ne trimiteţi un email, o reclamaţie. Iată procedura:

  1. Reclamaţie - se trimite un email la lentileoriginale@yahoo.com - acest lucru trebuie făcut cu maxim două luni după descoperirea defectului. Vă rugăm să descrieţi exact care este problema.
  2. Veţi primi, apoi, un răspuns din partea noastră, probabil cu instrucţiuni suplimentare.
  3. După expertiza reclamaţiei, se emit concluziile cu privire la produsul respectiv şi, dacă acesta are defect din fabricaţie, noi vă vom returna banii în contul dvs. cât şi costurile de returnare a produsului defect.
  4. Procedura de reclamaţie durează, de obicei, între 7-14 zile.
  
  



  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?





  

  
  


  
  

  

Marturiile clientilor

 

Salut, Mi-au ajuns lentilele , multumesc frumos sunt super de calitate, nici nu le simt pe ochi spre deosebire de alte marci(eu am folosit Freshtone...

Nicoleta Dobre

Vezi mai multe marturii
 
  

  
  
  
   
 
Informatii utile
Despre noi
Termeni si conditii
Confidentialitate
Marturiile clientilor
Feed-uri RSS
Afectiuni ale ochilor
Termeni oftalmologici
Politica de Cookies
 
Plata si livrare
Cum cumpar
Cosul meu
Metode de plata
Transport si retururi
Reclamatii
De ce avem preturi asa de mici?
Cum sa comand dioptria necesara?
 
Asistenta
Contacteaza-ne
Intrebari frecvente
Harta site
ANPC
 
Cont client
Inregistrare
Recuperare parola
Istoric comenzi