Transport si retur al produselor

Cum se preia comanda?

Comenzile se pot plasa pe site 24/7. Ele se proceseaza in intervalul de lucru 9:00-17:00 Luni - Vineri, iar dvs primiti un email cu confirmarea comenzii dvs. Este posibil sa fiti contactat si telefonic pentru informatii suplimentare.

Cum se face livrarea?

Livram oriunde in Romania, iar Livrarea se poate face prin: curier rapid FAN CURIER,coletul ajunge a doua zi lucratoare de la expediere.

Costuri: 16,5 lei pe colet. Se livreaza in cele mai multe localitati din Romania (oras, comuna).

Comenzile plasate Vineri nu sunt procesate in weekend.

 

SIGURANŢA RETURNĂRII PRODUSELOR

Garanţia şi dreptul de returnare a produselor cumpărate din magazinul online LENTILE CONTACT ORIGINALE

În primul rând, trebuie să ştii că există o lege care te apără (Ordonanţa de Guvern nr. 130 din 2000, ce a fost completată de Legea 51 din 2003 - regimul juridic al contractelor de la distanţă). Potrivit acestei legi, poţi returna produsele cumpărate online, fără să invoci un motiv anume în termen de 10 zile de la achiziţie.

Condiţia esenţială este ca produsele returnate să fie sigilate, exact aşa cum noi le-am trimis. Odată cu deschiderea sigiliului produselor individuale (blister, flacon, cutie, etc.), se pierde posibilitatea returnării acesteia.

Daca produsul prezinta defect de fabricatie (nu au fost cazuri insa e bine de stiut), il puteti returna pentru inlocuire. Va rugam sa ne contactati pe mail sau telefonic pentru asfel de situatii.

Atentie! Returnarea trebuie sa se realizeze in cel mult 10 zile de la primirea coletului. Produsul trebuie sa fie in ambalajul original, sa nu fi fost purtat sau desigilat din folia lift in care se afla produsul.

Costurile vor fi suportate de catre client.

Daca produsul trimis spre returnare nu indeplineste aceste conditii, NU va fi acceptat returul.

MOTIVELE IN CARE NU SE ACCEPTA RETURUL

  • Daca ati rupt o lentila in timp ce ati incercat sa o aplicati pe ochii nu poate fi returnata. Lentilele de contact sunt delicate si trebuiesc manipulate cu mare atentie.
  • Ati desigilat sticlutele sau cutiutele in care se afla lentilele de contact.

Returnarea in acest termen a produsului sau produselor cumparate trebuie efectuata in ambalajul original, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare, folosire sau uzura, clientul suportand cheltuielile de expeditie tur/retur conform intelegerilor dintre parti, prin aceeasi metoda prin care a primit produsele. In acest caz, se va plati inapoi suma platita de catre client pentru produse ( cu excepia costurilor de transport), in termen de 30 de zile.

  
  



  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?





  

  
  


  
  

  

Marturiile clientilor

 

Buna ziua, Multumesc pentru aparatul Ilift, am fost foarte incantata si de cadoul oferit!!! Aparatul e super iar ca si pret nu gasesti...

Diana Popa

Vezi mai multe marturii
 
  

  
  
  
   
 
Informatii utile
Despre noi
Termeni si conditii
Confidentialitate
Marturiile clientilor
Feed-uri RSS
Afectiuni ale ochilor
Termeni oftalmologici
Politica de Cookies
 
Plata si livrare
Cum cumpar
Cosul meu
Metode de plata
Transport si retururi
Reclamatii
De ce avem preturi asa de mici?
Cum sa comand dioptria necesara?
 
Asistenta
Contacteaza-ne
Intrebari frecvente
Harta site
ANPC
 
Cont client
Inregistrare
Recuperare parola
Istoric comenzi